شرکت هاستینگ گنجه هاست

شرکت هاستینگ گنجه هاست

شرکت هاستینگ گنجه هاست

شرکت هاستینگ گنجه هاست در میان برترین مجموعه های فعال در زمینه خدمات وب هاست می باشد . گنجیه هاست مدت زمان زیادی است که در این حوزه فعالیت می کند و در این مدت زمان توانسته است که مشتران و کاربران زیادی داشته باشد .کادر مدیریت و همین طور پرسنل گنجیه هاست از کارشناسان خبره در زمینه فناوری اطلاعات تشکیل شده که توانسته اند با به کارگیری دانش و اطلاعات خود و همین طور استفاده از تکنولوژی روز دنیا بهترن سرویس ها را به مشتریان خود ارائه دهند.این مجموعه با تکیه بر دانش و همین طور کارشناسان و متخصصان خود در طی سال ها فعالیت توانسته جایگاه مناسبی در میان شرکت های فعال در حوزه هاستینگ برای خود ایجاد کند .شرکت گنجه هاست توانسته است مجوز های لازم برای فعالیت خود در این حوزه را کسب کند که این مجوز ها نشان دهنده اعتبار این مجوعه می باشد .مشتری مداری جزو اصلی ترین ارکان این مجموعه می باشد که می توان بی ترید بیان کرد که این مجموعه در احترام به جایگاه مشتری پیشرو بوده است . کارشناسان فنی این گنجه هاست همواره آماده هستند تا بهترین راهنمایی ها را دراختیار کاربران خود قرار دهند .مشتریان و کاربران این مجموعه در صورت مواجه شدن با مشکلی به راحتی می تواند از روش های مختلفی مشکلات مانند تیکت ، تماس و چت آنلاین اقدام به حل مشکل خود کنند .مجموعه گنجه هاست مشتریان زیادی در سراسر کشور دارد که بیانگر عرضه  خدمات رضایت بخش  این افراد می باشد ، اگر روند افزایش مشتریان این مجموعه را بررسی نماییم متوجه می شویم که با ارتقا خدمات این مجموعه کاربران آن نیز افزایش یافته است .

از جمله مهم ترین مشتریان گنجه هاست می توان به ایران سئو ، باشگاه کارآفرینی تیوان ، صندوق مجازی پست ایرانیان ، شرکت رهنما سیستم ، انجمن حسابرسی ایران ، شركت دخانيات قشم ، آژانس دیجیتال مارکتینگ مدیران سایت و آکادمی دیجیتال مارکتینگ دکتر دهبان اشاره کرد که جزو مشتریان ارزشمند این مجموعه محسوب می شوند . شرکت گنجیه هاست خدمات گوناگونی را ارائه می کند که همه نیاز های افرادی که به دنبال خدمات میزبانی وب هستند را بر طرف می کند .همان طور که گفته شد این مجموعه همواره در حال ارتقا خدمات خود است  و در این زمینه پشتاز بوده که همه این موارد نشان دهنده اعتبار و جایگاه گنجه هاست می باشد .مجموعه گنجه هاست خدمات مختلفی را به مشتریان خود عرضه می کند ، استفاده از خدمات این مجموعه مزایای دارد که می تواند بسیاری از خواسته های افراد را برطرف کند . در ادامه به بررسی خدمات این مجموعه می پردازیم تا افرادی که قصد تهیه سرویس های میزبانی وب از این مجموعه را دارند بتوانند بهترین گزینه را انتخاب کنند.

مزایای استفاده از خدمات شرکت هاستینگ گنجه هاست

• افرادی که به دنبال ارتقا کسب و کار خود هستند می توانند از کارشناسان این مجموعه راهنمایی های لازم را دریافت کنند . کارشناسان گنجه هاست با ارائه بهترین پیشنهاد ها می توانند به افراد کمک کنند .

• سیستم مانیتورینگ پیشرفته یکی از مهم ترین موئلفه های یک مجموعه برای ارتقای خدمات خود می باشد . گنجه هاست با استفاده از این سیستم که خودش آن را توسعه داده است توانسته بسیاری از نمشکلات مشتریان خود را حل کند .

• یکی از ویژگی های بارز این مجموعه مالکیت های سرور های اختصاصی می باشد . به بیانی دیگر همه ی تجهیزات گنجه هاست به خود این مجموعه تعلق دارد .

• اگر قصد انتقال وب سایت های خود را داشته باشید بدون پرداخت هزینه و به صورت کاملا رایگان این امکان وجود دارد . این کار به راحتی امکان در واقع  در سریع ترین زمان ممکن می توان یک وب سایت را از سروری به سرور های گنجه هاست انتقال داد. 

• خدمات و سرویس های این مجموعه با مناسب ترین قیمت ها و در پلن های مختلف به مشتریان این مجموعه عرضه شده که می توانند با توجه به نیاز خود مناسب ترین آن ها را تهیه کنند.

• یکی از قابلیت های قابل توجه این مجموعه ارائه گواهی SSL رایگان از شرکت Let’s Encrypt می باشد که می تواند برای بسیاری از افراد قابل توجه باشد.

• بکاپ گیری روزانه ، هفتگی و ماهانه در سرور های مجزا صورت می گیرد . تهیه نسخه پشتیبان از جمله مواردی است که برای هر وب سایتی بسیار اهمیت دارد . علاوه بر این بکاپ گیری ساعتی از دیتا بیس هاست صورت می پذیرد .

• به هنگام انتقال وب سایت خود به  گنجه هاست مشاهده می شود که حداقل سرعت آن دو برابر افزایش می یابد که این موضوع از مهم ترین ویژگی های این شرکت می باشد .همه ی این ویژگی ها و مزایا به افراد کمک می کند تا بتوانند فعالیت ها خود را در وب سایت بهتر از قبل پیش ببرند و بتوانند از این سرویس ها برای پیشرفت و رونق کسب و کار خود استفاده کنند .

خدمات شرکت هاستینگ گنجه هاست

ثبت دامنه ، هاست ، سرو مجازی و سرور اختصاصی جزو خدمات اصلی این مجموعه می باشد . انواع هاست دانلود ، هاست وردپرس ، ووکامرس ، لینوکس و سرور های مجازی و اختصاصی شامل سرویس های گنجه هاست می شود که در پلن های مختلفی در اختیار کاربران این مجموعه قرار گزفته است .از دیگر خدمات شرکت گنجه هاست می توان به مواردی همچون خرید هاست و میزبانی وب اشتراکی اشاره کرد این امکانات برای بسیاری از افراد کاربرد دارد .با ورود به وب سایت گنجه هاست و مراجعه به به بخش های هاست ، دامنه و سرور مشاهده  خواهید کرد که این خدمات این مجموعه از تنوع برخوردار است که این موضوع برای افرادی که نیازمند سرویس های میزبانی وب هستن بسیار کارایی دارد .همچنین با مشاهده قابلیت ها و امکانات سرویس های گنجه هاست متوجه می شوید که بهترین امکانات در اختیار مشتریان این مجموعه قرار می گیرد و می توانند با استفاده از این امکانات کسب و کار خود را رشد دهند .اگر به دنبال قابلیت خاصی به هنگام خرید سرویس های میزبانی وب هستید می توانید با مراجعه وب وب سایت گنجه هاست و یا ارتباط با پشتیبانی این وب سایت نیاز های خود را مطرح کنید و از خدمات و سرویس های با کیفیت گنجه هاست بهره مند شوید .

ثبت نام در گنجه هاست

لازم به ذکر است از کجا بگیرم هیچ گونه مسئولیتی در قبال فعالیت سایت ها و اپلیکیشن های معرفی شده ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA ImageChange Image