فروشگاه اینترنتی آیسان خزر

فروشگاه اینترنتی آیسان خزر

فروشگاه اینترنتی آیسان خزر

فروشگاه اینترنتی آیسان خزر ، یک فروشگاه اینترنتی فعال در حوزه محصولات و لوازم خانگی می باشد. آیسان خزر حدود یک ربع قرن هست که در این حوزه فعالیت می کند و تجربه زیادی در حوزه تولید لوازم خانگی مانند انواع کولر های آبی ، بخاری های گازی و همین طور آبگرمکن های برقی و گازی دارد.
محصولات تولیدی این شرکت با برند های آیسان خزر الکتریک و یاسان عرضه می شود ‌.شرکت آیسان خزر همواره در تلاش بوده است که محصولات خود را مطابق با آخرین و به روز ترین تکنولوژی روز دنیا عرضه کند و در همین راستا از تجارب مهندسین داخلی و خارجی استفاده کرده است و به همین واسطه توانسته است در سال ۱۳۸۴ اقدام به راه اندازی خط تولید اجاق گاز فر دار کند که از افتخارات این مجموعه می باشد .

این مجموعه موفق به دریافت گواهی نامه های استاندارد ملی و بین المللی حاکی از این است که محصولات و کالاهای با کیفیتی در این شرکت تولید می شود . از ویژگی های بارز و قابل توجه این مجموعه تولید محصولات مرغوب است که در تولید آن از به روز ترین تکنولوژی ها استفاده شده است .علاوه بر این خدمات پس از فروش مناسب برای محصولات تولیدی این شرکت قابل توجه می باشد ، این مجموعه در تلاش است که بتواند خدمات پس از فروش در جهت جلب رضایت مشتریان خود ارائه کند.در ساخت محصولات این مجموعه از متریال با کیفیت و مرغوبی استفاده شده است که همین موضوع سبب می شود که کیفیت کالاهای شرکت آیسان خزر رضایت بخش باشد .

شرکت آیسان خزر موفق به کسب عنوان واحد نمونه صنعتی و واحد نمونه استاندارد شده است و علاوه بر این موارد به عنوان صادر کننده نمونه استانی شده است که چندین سال متوالی به این جایگاه دست پیدا کرده است .به طور کلی افزایش بیش از پیش کیفیت ، جلب رضایت و اعتماد مشتریان، ایجاد اشتغال برای جوانان کشور و همین طور توجه مداوم به نظرات و انتقادات مشتریان در خصوص محصولات و خدمات این مجموعه از ویژگی های مثبت شرکت آیسان خزر است .این شرکت از پرسنل و متخصصان حرفه ای و خبره تشکیل شده است که در کنار هم با هدف ایجاد و عرضه محصولاتی کاربردی و با کیفیت فعالیت می کنند و در تلاش هستند که نوآوری را با تولیدات خود اضافه کنند و در این راستا از به دانش روز دنیا استفاده می کنند .وجود این تیم متخصص و با تجربه موجب شده تا بستری براب تولید محصولات مرغوب ایجاد شود که از هر لحاظ قابل رقابت با کالاهای مشابه داخلی و خارجی می باشد .

تمام فعالیت های شرکت آیسان خزر به صورت کاملا قانونی انجام می شود و همه مجوز های لازم ب ای فعالیت ک همین طور تولید محصولات دریافت شده است که نشان از اعتبار این مجموعه می باشد . از دیگر مواردی که قابل توجه این است که آیسان خزر سال ها است که فعالیت می کند و این سابقه موجب‌ شده تا این مجموعه رو به روز پیشرفت کند .مجموعه آیسان خزر مشتری مداری را در راس امور خود قرار داده است و به همین جهت خدمات گوناگونی را ارائه کرده است . به عنوان‌ مثال روش های مختلفی را برای ارتباط مشتریان با پشتیبانان و کارشناسان این مجموعه معرفی کرده است که افراد می توانند سوالات و مشکلات خود را با این افراد در میان بگذارند و این کارشناسان نیز در کوتاه ترین زمان ممکن اقدام به پاسخگویی خواهند کرد .

فرآیند خرید از این فروشگاه اینترنتی بسیار ساده است فقط کافیست با وب سایت این مجموعه مراجعه کنید و سپس با مطالعه مشخصات محصولات کالای مورد نظر خود را انتخاب کنید و سپس آن را به سبد خرید خود اضافه کنید و سپس تمامی اطلاعات خود را وارد و تکمیل کنید و در سپس خرید خود نهایی کنید تا سفارش ثبت گردد و کالا و محصولات را درب منزل خود تحویل بگیرید .

خرید اینترنتی کالا و محصولات مورد نیاز نسبت به گذشته بسیار بیشتر مورد توجه قرار گرفته است . خرید اینترنتی مزایای زیادی دارد که موجب شده که افراد از این روش خرید های خود را انجام دهند . در این شرایط که ویروس کرونا در سرتاسر جهان گسترش یافته است بهتر است کالای مورد نیاز را به صورت اینترنتی تهیه کنیم تا در معرض ابتلا به این ویروس قرار نگیریم و از سلامت خود و خانواده خود تا حد توان حفاظت کنیم .آیسان خزر نیز تمام شرایط را برای یک خرید اینترنتی مطمئن ایجاد کرده که افراد می توانند از طریق وب سایت این مجموعه خرید خود را آنلاین انجام دهند .مجموعه آیسان خزر در صفحات مجازی نیز فعالیت های گسترده ای انجام می دهد ، در پلتفرم هایی مانند اینستاگرام ، فیسبوک و … می توانید آیسان خزر را دنبال کنید و از اخبار و اطلاعات این مجموعه مطلع شوید .در ادامه قصد داریم به بررسی محصولات و کالای این فروشگاه اینترنتی بپردازیم تا افرادی که قصد خرید از این آیسان خزر را دارند بتوانند به راحتی و آگاهی از نوع محصولات کالای خود را ثبت سفارش کنند .

دسته بندی محصولات فروشگاه اینترنتی آیسان خزر

همان طور که می دانید محصولات مجموعه آیسان خزر در حوزه لوازم خانگی می باشد که در مدل های مختلفی تولید می شوند .با مراجعه به وب سایت این مجموعه و ورود به دسته بندی محصولات مشاهده می کنیم که آبگرمکن، اجاق گاز، بخاری گازی، کولر آبی ، یخچال ، رادیاتور جزو محصولات آیسان خزر می باشد .لیست قیمت تمام این محصولات در وب سایت این مجموعه ارائه شده که کاملا به روز می باشد و می توانید قیمت محصولات تولیدی آیسان خزر را در این سایت مشاهده کنید و از قیمت های محصولات و کالا ها مطلع شوید ‌.‌

چنانچه قصد خرید آبگرمکن دارید می توانید انواع آبگرمکن دیواری و همین طور آبگرمکن زمینی را از آیسان خزر تهیه کنید . محصولات آبگرمکن این مجموعه در دو نوع زمینی و دیواری عرضه می شود که با توجه به نیاز مشتریان این مجموعه قابل سفارش است .در بخش بخاری گازی انواع مدل های بخاری گازی تولیدی این مجموعه نمایش داده شده است که می توانید از طریق وب سایت این مجموعه مدل های ارائه شده را مشاهده کنید و مدل مد نظر خود را انتخاب کنید . مدل های بخاری گازی این مجموعه شامل مدل های پارمیدا، پارمیس ، شومینه و طرح شومینه می باشد که بسیار شکیل و زیبا می باشند .

در فصل گرما بی شک وجود کولر آبی در منازل الزامی می باشد . در این شرایط خرید یک کولر آبی استاندارد و با کیفیت نیاز خانه ها می باشد . مجموعه آیسان خزر بهترین کولر آبی ها را با مناسب ترین متریال ها تولید می کند . چنانچه برای فصل گرما نیاز به یک کولر آبی استاندارد و با کیفیت داشتید می توانید آن را از طریق این سایت تهیه کنید .همان طور که گفته شد مجموعه تولیدی آیسان خزر ، یخچال فریزر نیز تولید می کنند . افرادی که قصد تهیه یک یخچال مناسب و با کیفیت را دارند می توانند بهترین یخچال ها را از سایت آیسان خزر تهیه کنند . این یخچال ها جزو بهترین و میل کیفیت ترین محصولات تولید داخلی می باشد ‌.

از دیگر محصولات این سایت فروشگاهی رادیاتور می باشد که این وسیله جزو تجهیزات ضروری منازل می باشد که به راحتی می توانید با کیفیت و قیمت مناسب از آیسان خزر تهیه و استفاده کنید .محصولات این فروشگاه اینترنتی که مربوط به کروه تولیدی آیسان خزر است بسیار با کیفیت می باشد و از همه مهم تر ، تولید داخلی می باشد افرادی که قصد خرید محصولات و تجهیزاتی مانند آبگرمکن، اجاق گاز ، بخاری برقی ، کولر آبی، یخچال و رادیاتور را دارند می توانند آن ها را از آیسان خزر تهیه کنند و در کنار این که یک کالاهای با کیفیت دریافت می کنند از تولید کنندگان داخلی نیز با این کار حمایت می کنند .

محصولات گروه تولیدی آیسان خزر تمامی استاندار های لازم را دارا می باشد و به همین دلیل می توان گفت که مشتریان این مجموعه محصولی با بهترین کیفیت را تهیه و دریافت خواهند کرد . پشتیبانان این مجموعه در هر شرایطی پاسخگوی مشکلات مشتریان خود در ارتباط با محصولات خواهند بود ، به این صورت که اگر محصولات مشکلی داشته باشند سریعا اقدام به حل مشکل آن خواهند کرد .همه محصولات این مجموعه دارای گارانتی می باشد و مشتریان آیسان خزر بدون نگرانی می توانند محصولات مورد نظر خود را سفارش دهند و گارانتی یا همان ضمانت نامه محصولات ، تضمین کننده کیفیت و سالم بودن محصولات می باشد .در ادامه می خواهیم به مزایای خرید از مجموعه آیسان خزر بپردازیم تا افرادی که قصد خرید از این وب سایت فروشگاهی را دارند بتوانند به راحتی سفارشات خود از آیسان خزر تهیه کنند .

مزایای خرید از فروشگاه اینترنتی آیسان خزر

مجموعه و یا گروه تولیدی آیسان خزر در میان معتبرترین و با سابقه ترین مجموعه های تولیدی کشور می باشد که مشتری مداری را در راس امور خود قرار داده است. مهم ترین مزیت این مجموعه ارائه محصولات با کیفیت و استاندارد می باشد که با بهترین متریال و مواد اولیه ساخته می شود.یکی از مزایای خرید از وب سایت آیسان خزر این می باشد که مشتری با خرید از این فروشگاه اینترنتی یک روز زمان دارد که محصول را از بابت کیفیت و سالم بودن بررسی کند و در صورت وجود مشکلی در آن محصول اقدام به تعویض آن کند . در واقع وب سایت آیسان خزر یک روز مهلت جایگزینی محصول خریداری شده با محصول دیگری را به مشتری داده است.

این مزیت برای کاربرانی که به صورت اینترنتی خرید خود را انجام می دهند بسیار قابل توجه است زیرا با خیالی آسوده سفارش خود را ثبت می کنند و در صورت وجود مشکلی اقدام به تعویض محصول دریافتی می کنند .همان طور که گفته شد تمامی محصولات این سایت دارای گارانتی می باشند ، به این صورت که با تهیه محصول هجده ماه گارانتی به مشتریان تعلق می گیرد که در صورت بروز مشکلی در این مدت زمان می توانند اقدام به حل مشکل پیش آمده کنند.محصولات این مجموعه به صورت تحویل درب شرکت نیز می باشند به این صورت که مشتری می تواند سفارش خود را درب کارخانه تولیدی تحویل بگیرد .این فروشگاه اینترنتی تمام شرایط را برای یک خرید اینترنتی مطمئن فراهم کرده است به همین دلیل اکثر مشتریان این مجموعه با خیالی آسوده خرید خود را انجام می دهند و نگرانی بابت محصولات ندارند ‌.

آیسان خزر روش های گوناگونی را برای پرداخت و ارسال به مشتریان خود ارائه کرده است که مشتریان می توانند با توجه به سلیقه خود روش دلخواه را انتخاب کنند . روش های پرداخت هزینه سفارشات شامل پرداخت اینترنتی ، پرداخت درب منزل و مواردی از این قبیل می باشد. ‌روش های ارسال نیز در این وب سایت متفاوت است و با توجه به نظر مشتریان می توان از روش های مختلفی برای ارسال سفارشات استفاده کرد .وب سایت آیسان خزر یک فروشگاه اینترنتی معتبر می باشد که وابسته به گروه تولیدی این مجموعه می باشد . چنانچه قصد خرید از این فروشگاه اینترنتی را داشته باشید می توانید به راحتی سفارشات خود را ثبت کنید و آن را درب منزل خود تحویل بگیرید و بدانید که محصول مورد نظر بهترین کیفیت را دارا می باشد .در صورت وجود مشکلی فنی در محصول نیز می توانید اقدام به تعویض و جایگزینی محصول کنید و نگران این موضوع نباشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA ImageChange Image